Zarzadzanie nieodebranymi połączeniami

sallesSupport1
sallesSuport2
previous arrow
next arrow

Zarządzania nieodebranymi połączeniami

Czy wiesz, że każdy nieodebrany telefon może oznaczać straconego klienta?

Czy w Twojej firmie w natłoku zadań zdarzają się sytuacje, w których nikt nie może odebrać telefonu, a zniecierpliwiony klient przerywa połączenie? A może po czasie przypominacie sobie, że dzwonił telefon? Tylko, o której godzinie to było? Z jakiego numeru dzwoniono? Czy to nie ważny kontrahent? A może potencjalny klient, który zaraz zadzwoni do konkurencji?

Jeżeli znasz takie sytuacje z własnego doświadczenie to nasza usługa ‘Zarzdzania nieodebranymi połączeniami’ jest dla Ciebie.

Już zawsze będziesz wiedział na jaki numer trzeba oddzwonić, a jeżeli numer będzie w „książce telefonicznej” to zidentyfikujesz osobę dzwoniącą. Jeżeli tym razem to klient nie odbierze masz możliwość wysłania do niego sms’a lub e-maila.

Podstawowe funkcjonalności:

- historia nieodebranych i nieoddzwonionych połączeń;

-  raportowanie nieodebranych i nieoddzwonionych połączeń do managera;

-  połączenie „jednym kliknięciem”;

- obsługa wielu numerów dla wielu lokalizacji;

- poszczególne lokalizacje mogą widzieć tylko swoje połączenia;

- wysyłanie sms’ów i e-maili z aplikacji;

-  możliwość skorzystania z wszystkich podstawowych możliwości centrali telefonicznej takich jak: zapowiedź powitalna, komunikaty IVR, numery wewnętrzne, kolejkowanie połączeń, warunkowe kierowanie połączeń, nagrywanie itp.

Jesteś zainteresowany lub masz pytanie?

Zapytaj naszego eksperta >>
Scroll to top