Zarządzania nieodebranymi połączeniami
Czy wiesz, że każdy nieodebrany telefon może oznaczać straconego klienta?
Czy w Twojej firmie w natłoku zadań zdarzają się sytuacje, w których nikt nie może odebrać telefonu, a zniecierpliwiony klient przerywa połączenie? A może po czasie przypominacie sobie, że dzwonił telefon? Tylko, o której godzinie to było? Z jakiego numeru dzwoniono? Czy to nie ważny kontrahent? A może potencjalny klient, który zaraz zadzwoni do konkurencji?
Jeżeli znasz takie sytuacje z własnego doświadczenie to nasza usługa ‘Zarzdzania nieodebranymi połączeniami’ jest dla Ciebie.
Już zawsze będziesz wiedział na jaki numer trzeba oddzwonić, a jeżeli numer będzie w „książce telefonicznej” to zidentyfikujesz osobę dzwoniącą. Jeżeli tym razem to klient nie odbierze masz możliwość wysłania do niego sms’a lub e-maila.
Podstawowe funkcjonalności:
- historia nieodebranych i nieoddzwonionych połączeń;
- raportowanie nieodebranych i nieoddzwonionych połączeń do managera;
- połączenie „jednym kliknięciem”;
- obsługa wielu numerów dla wielu lokalizacji;
- poszczególne lokalizacje mogą widzieć tylko swoje połączenia;
- wysyłanie sms’ów i e-maili z aplikacji;
- możliwość skorzystania z wszystkich podstawowych możliwości centrali telefonicznej takich jak: zapowiedź powitalna, komunikaty IVR, numery wewnętrzne, kolejkowanie połączeń, warunkowe kierowanie połączeń, nagrywanie itp.