Wsparcie Sprzedaży

sallesSuport2
sallesSupport1
previous arrow
next arrow

Prowadzisz rozmowy sprzedażowe przez telefon? Umawiasz spotkania dla agentów? A może badasz satysfakcje swoich klientów?

Nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne mogę wesprzeć, a nawet wyręczyć Cię w tych zadaniach.

Chciałbyś aby Twoi pracownicy łączyli się tylko z potencjalnymi klientami zainteresowanymi Twoją usługą czy produktem? Skorzystaj z usługi ‘ankietowo – badawczej’!

Nasz system automatycznie obdzwoni bazę klientów, zada im wiele pytań ankietowych, zbada ich zainteresowanie Twoim produktem lub umówi termin spotkania czy kolejnej rozmowy. Na podstawie weryfikacji odpowiedzi Twoi pracownicy będą łączeni tylko z wyselekcjonowanymi klientami. Pytania w ankietach mogą być uprzednio nagrane lub syntezowane. A może wolisz aby wstępne rozmowy prowadził inteligentny BOT?

Podstawowe funkcjonalności:

- automatyczne wydzwanianie połączeń na wgraną bazę numerów;

- automatyczne ankiety z wieloma pytaniami;

- badanie zainteresowania produktem/usługą;

-  automatyczny BOT głosowy;

-  weryfikacja klientów na podstawie odpowiedzi np. na zainteresowany/niezainteresowany;

-  webowy dialer dla konsultantów;

-  konsultanci łączeni są tylko z klientami, którzy przeszli pozytywnie weryfikację;

-  połączenia mogą być „naddzwaniane” oszczędzając cenny czas konsultantów;

-  transkrypcja przeprowadzonej ankiety;

-  funkcjonalność „mini CRM”;

-  nagrywanie rozmów.

Jesteś zainteresowany lub masz pytanie?

Zapytaj naszego eksperta >>
Scroll to top