![](http://actio.pl/wp-content/uploads/2018/03/actio_telefonia_voip011.jpg)
![](http://actio.pl/wp-content/uploads/2018/03/actio_telefonia_voip030.jpg)
![](http://actio.pl/wp-content/uploads/2018/03/actio_telefonia_voip008.jpg)
Obniż koszty
programowa centrala 3CX Phone System
Przenieś obecny numer
uwolnij swoją komunikacje i skocz w XXI wiek
Bezpieczny SIP Trunk Actio
Podłącz się do zaawansowanej sieci
Twoja centrala telefoniczna to Twój wybór:
Serwer lokalny
Centrala w chmurze
3CX Phone System to programowa centrala telefoniczna, wspierająca otwarte standardy i oferująca wszystkie możliwości Unified Communications, wymagająca minimum konfiguracji po instalacji, przy maksymalizacji systemu telefonicznego.
3CX sprawia, że instalacja, zarządzanie i utrzymanie twojej centrali telefonicznej staje się bardzo łatwe. Dzięki czemu możesz zarządzać nią samodzielnie - bez znaczenia czy jest ona na Twoim serwerze, czy też w chmurze.
Partnerstwo naszej firmy z 3CX Phone System sięga 2009 roku - zapewniamy najlepsze ceny licencji oraz doskonałe wsparcie certyfikowanych inżynierów.
Prosta instalacja i obsługa systemu - Zero Admin
![Prosta instalacja i obsługa systemu - Zero Admin](https://actio.pl/wp-content/uploads/2018/02/v15_platforms_image.jpg)
Uznana aplikacja VoIP na Android i iOS
3CX Phone oferuje funkcje natywne na Android oraz iOS, wyznaczając nowy standard dla klientów telefonów komórkowych z technologią VoIP. Dzięki wbudowanemu tunelowi można uniknąć problemów ze zdalną zaporą, a jakość połączeń wykonywanych w systemie 3G lub za pośrednictwem WiFi jest doskonała. Klienci Android oraz iOS VoIP współpracujące system 3CX oferują usługę PUSH, utrzymując telefon tryb czuwania oraz oszczędzając baterię.
![3CX Phone dla iOS oraz Android](https://actio.pl/wp-content/uploads/2018/02/3cx002-300x188.png)
![Wygodny 3CX Phone dla systemów Windows i Mac OS](https://actio.pl/wp-content/uploads/2018/02/3cx004-300x209.png)
Zaawansowane funkcje łatwe w użyciu aplikacje dla systemów Windows i Mac
Dzięki dedykowanej aplikacji na Mac oraz Windows, 3CX pozwala na łatwe zarządzanie połączeniami czy kontrolowanie telefonu na biurku z wykorzystaniem CTI czy też korzystanie dzwonienie w podróży na laptopie.
W przeciwieństwie do innych central telefonicznych, 3CX nie wymaga żadnych dodatkowych opłat ani licencji na użycie zaawansowanych klientów 3CX Phone. Pełna kompatybilność z centralą sprawia że 3CX jest łatwy we wdrażaniu i zarządzaniu dla administratorów, a także prosty w obsłudze dla użytkowników.
Więcej niż telefonia
Zintegrowane z 3CX rozwiązanie widekonferencyjne, pozwala firmom oszczędzić czas i pieniądze, zachowując korzyści ze spotkań twarzą w twarz.
Konferencje web mogą być łatwo uruchomione z wykorzystaniem klientom 3CX zaledwie kilkoma kliknięciami, pozwalając zwiększyć produktywność i efektywność twojej firmy.
![WebRTC w 3CX Phone System](https://actio.pl/wp-content/uploads/2018/02/3cx001-300x193.png)
![Integracja 3CX Phone System z dowolnym CRM](https://actio.pl/wp-content/uploads/2018/02/3cx003.png)
Możliwość integracji z Office 365, Google, Outlook i nie tylko!
Inicjuj połączenia bezpośrednio ze swojego systemu CRM. Połączenia przychodzące są dopasowywane do klientów na podstawie nr ID osoby dzwoniącej i rejestrowane w Twoim systemie CRM. Dokładne rejestrowanie połączeń przychodzących i wychodzących z zapisem czasu trwania połączenia pozwala na generowanie szczegółowych raportów z aktywności klientów i agentów.