Obniż koszty

programowa centrala 3CX Phone System

Przenieś obecny numer

uwolnij swoją komunikacje i skocz w XXI wiek

Bezpieczny SIP Trunk Actio

Podłącz się do zaawansowanej sieci

Slider

Twoja centrala telefoniczna to Twój wybór:

Serwer lokalny

Centrala w chmurze

3CX Phone System to programowa centrala telefoniczna, wspierająca otwarte standardy i oferująca wszystkie możliwości Unified Communications, wymagająca minimum konfiguracji po instalacji, przy maksymalizacji systemu telefonicznego.

3CX sprawia, że instalacja, zarządzanie i utrzymanie twojej centrali telefonicznej staje się bardzo łatwe. Dzięki czemu możesz zarządzać nią samodzielnie - bez znaczenia czy jest ona na Twoim serwerze, czy też w chmurze.

Partnerstwo naszej firmy z 3CX Phone System sięga 2009 roku - zapewniamy najlepsze ceny licencji oraz doskonałe wsparcie certyfikowanych inżynierów.

Prosta instalacja i obsługa systemu - Zero Admin

Uznana aplikacja VoIP na Android i iOS

3CX Phone oferuje funkcje natywne na Android oraz iOS, wyznaczając nowy standard dla klientów telefonów komórkowych z technologią VoIP. Dzięki wbudowanemu tunelowi można uniknąć problemów ze zdalną zaporą, a jakość połączeń wykonywanych w systemie 3G lub za pośrednictwem WiFi jest doskonała. Klienci Android oraz iOS VoIP współpracujące  system 3CX oferują usługę PUSH, utrzymując telefon tryb czuwania oraz oszczędzając baterię.

Zaawansowane funkcje łatwe w użyciu aplikacje dla systemów Windows i Mac

Dzięki dedykowanej aplikacji na Mac oraz Windows, 3CX pozwala na łatwe zarządzanie połączeniami czy kontrolowanie telefonu na biurku z wykorzystaniem CTI czy też korzystanie dzwonienie w podróży na laptopie.

W przeciwieństwie do innych central telefonicznych, 3CX nie wymaga żadnych dodatkowych opłat ani licencji na użycie zaawansowanych klientów 3CX Phone. Pełna kompatybilność z centralą sprawia że 3CX jest łatwy we wdrażaniu i zarządzaniu dla administratorów, a także prosty w obsłudze dla użytkowników.

Więcej niż telefonia

Zintegrowane z 3CX rozwiązanie widekonferencyjne, pozwala firmom oszczędzić czas i pieniądze, zachowując korzyści ze spotkań twarzą w twarz.

Konferencje web mogą być łatwo uruchomione z wykorzystaniem klientom 3CX zaledwie kilkoma kliknięciami, pozwalając zwiększyć produktywność i efektywność twojej firmy.

Możliwość integracji z Office 365, Google, Outlook i nie tylko!

Inicjuj połączenia bezpośrednio ze swojego systemu CRM. Połączenia przychodzące są dopasowywane do klientów na podstawie nr ID osoby dzwoniącej i rejestrowane w Twoim systemie CRM. Dokładne rejestrowanie połączeń przychodzących i wychodzących z zapisem czasu trwania połączenia pozwala na generowanie szczegółowych raportów z aktywności klientów i agentów.

Chcesz obniżyć koszty komunikacji i zyskać profesjonalną obsługę?

Zapytaj naszego eksperta >>
Scroll to top
Wielkość czcionki
Kontrast