Obniż koszty

programowa centrala 3CX Phone System

Przenieś obecny numer

uwolnij swoją komunikacje i skocz w XXI wiek

Bezpieczny SIP Trunk Actio

Podłącz się do zaawansowanej sieci

Slider

Twoja centrala telefoniczna to Twój wybór:

Serwer lokalny

Centrala w chmurze

3CX Phone System to programowa centrala telefoniczna, wspierająca otwarte standardy i oferująca wszystkie możliwości Unified Communications, wymagająca minimum konfiguracji po instalacji, przy maksymalizacji systemu telefonicznego.

3CX sprawia, że instalacja, zarządzanie i utrzymanie twojej centrali telefonicznej staje się bardzo łatwe. Dzięki czemu możesz zarządzać nią samodzielnie - bez znaczenia czy jest ona na Twoim serwerze, czy też w chmurze.

Partnerstwo naszej firmy z 3CX Phone System sięga 2009 roku - zapewniamy najlepsze ceny licencji oraz doskonałe wsparcie certyfikowanych inżynierów.

Prosta instalacja i obsługa systemu - Zero Admin

Uznana aplikacja VoIP na Android i iOS

3CX Phone oferuje funkcje natywne na Android oraz iOS, wyznaczając nowy standard dla klientów telefonów komórkowych z technologią VoIP. Dzięki wbudowanemu tunelowi można uniknąć problemów ze zdalną zaporą, a jakość połączeń wykonywanych w systemie 3G lub za pośrednictwem WiFi jest doskonała. Klienci Android oraz iOS VoIP współpracujące  system 3CX oferują usługę PUSH, utrzymując telefon tryb czuwania oraz oszczędzając baterię.

3CX Phone dla iOS oraz Android
Wygodny 3CX Phone dla systemów Windows i Mac OS

Zaawansowane funkcje łatwe w użyciu aplikacje dla systemów Windows i Mac

Dzięki dedykowanej aplikacji na Mac oraz Windows, 3CX pozwala na łatwe zarządzanie połączeniami czy kontrolowanie telefonu na biurku z wykorzystaniem CTI czy też korzystanie dzwonienie w podróży na laptopie.

W przeciwieństwie do innych central telefonicznych, 3CX nie wymaga żadnych dodatkowych opłat ani licencji na użycie zaawansowanych klientów 3CX Phone. Pełna kompatybilność z centralą sprawia że 3CX jest łatwy we wdrażaniu i zarządzaniu dla administratorów, a także prosty w obsłudze dla użytkowników.

Więcej niż telefonia

Zintegrowane z 3CX rozwiązanie widekonferencyjne, pozwala firmom oszczędzić czas i pieniądze, zachowując korzyści ze spotkań twarzą w twarz.

Konferencje web mogą być łatwo uruchomione z wykorzystaniem klientom 3CX zaledwie kilkoma kliknięciami, pozwalając zwiększyć produktywność i efektywność twojej firmy.

WebRTC w 3CX Phone System
Integracja 3CX Phone System z dowolnym CRM

Możliwość integracji z Office 365, Google, Outlook i nie tylko!

Inicjuj połączenia bezpośrednio ze swojego systemu CRM. Połączenia przychodzące są dopasowywane do klientów na podstawie nr ID osoby dzwoniącej i rejestrowane w Twoim systemie CRM. Dokładne rejestrowanie połączeń przychodzących i wychodzących z zapisem czasu trwania połączenia pozwala na generowanie szczegółowych raportów z aktywności klientów i agentów.

Chcesz obniżyć koszty komunikacji i zyskać profesjonalną obsługę?

Zapytaj naszego eksperta >>
Scroll to top
Wielkość czcionki
Kontrast