Nagrywanie połączeń

zaawansowane narzędzie rejestracji

Przenieś obecny numer

uwolnij swoją komunikację i skocz w XXI wiek

Slider

Nagrywanie połączeń to usługa zdecydowanie dodająca prestiżu każdej infolinii - łatwy dostęp do zarejestrowanych rozmów podwyższa standard obsługi i ułatwia rozstrzygnięcie wątpliwości lub reklamacji Klienta. Nasz system pozwala rejestrować połączenia przychodzące, wychodzące, a także przekierowane poza sieć, zapewniając kompleksową historię komunikacji w firmie. Nagrane rozmowy przechowywane są na naszych dedykowanych serwerach, do których Klient ma dostęp za pomocą prostego w obsłudze panelu, może zarządzać nim samodzielnie lub nadać dostępy swoim pracownikom.

Nagrywanie połączeń to elastyczne możliwości:

Połączenia przychodzące

Doskonałe dla Contact Center lub Infolinii Wsparcia.

Połączenia wychodzące

Idealne dla infolinii sprzedażowych lub badań rynku

Połączenia przekierowane

Dla pełnej historii komunikacji, nagrywaj połączenia przekierowane poza sieć.

Nie zwlekaj i już dziś przetestuj nagrywanie połączeń w Actio!

Przetestuj usługę >>

Nasza oferta nagrywania rozmów

przechowywanie nagrań

1 miesiąc

40 PLN

przechowywanie nagrań

3 miesiące

50 PLN

przechowywanie nagrań

6 miesięcy

60 PLN

przesyłanie nagrań

własny serwer

50 PLN

Potrzebujesz pomocy w stabilnym rozwoju swojej firmy?

Zapytaj naszego eksperta >>
Scroll to top
Wielkość czcionki
Kontrast