Menu IVR

zautomatyzuj obsługę swoich Klientów

wsparcie inżyniera

w stworzeniu optymalnego przepływu komunikacji z Twoją firmą

Slider

Menu IVR (ang.Interactive Voice Response) to doskonałe narzędzie komunikacji z osobami dzwoniącymi do Twojej firmy, które po połączeniu odtwarza odpowiedni komunikat oczekując na akcję dzwoniącego.
Dzięki IVR możesz skierować dzwoniącego do odpowiedniego działu lub osoby, nie angażując żadnego z Twoich pracowników dopóki nie zostanie do niego skierowane połączenie w konkretnej sprawie.

Interaktywne menu głosowe w Actio pozawala na wiele opcji konfiguracji kierowania dzwoniącego:
Książka telefoniczna
Transfer połączenia
Transfer do E164
Poczta głosowa
Bezpośrednie wybieranie numeru
Przekazanie do kolejki
Wprowadź numer wewnętrzny
Przekieruj na inne menu IVR

Menu IVR posiada wbudowanego kreatora przedziału aktywności - dzięki prostemu w obsłudze narzędziu możesz zdefiniować w jakim miesiącu, dniu miesiąca, dniu tygodnia i godziny z dokładnością do minuty, menu ma być aktywne.

Wiele komunikatów

Intro

Przywitaj lub przekaż ważne informacje o swojej firmie Klientom dzięki nagraniu intro odtwarzanemu bezpośrednio po nawiązaniu połączenia.

Menu

Przedstaw możliwe opcje wyboru dzwoniącym, a nasz system zadba o prawidłową obsługę połączenia.

Lepsza orientacja

Muzyka na czekanie

Skorzystaj ze standardowej melodii bądź wgraj własny utwór, który umili czas Klientom oczekującym w kolejce na połączenie z operatorem.

Komunikat przed akcją

Nagraj dodatkowe komunikaty informacyjne, odtwarzane po akcji Klienta, aby zyskał pewność że jest właściwie kierowany.

Masz pytanie lub wątpliwości?

Zapytaj eksperta >>
Scroll to top
Wielkość czcionki
Kontrast