Menu IVR

zautomatyzuj obsługę swoich Klientów

wsparcie inżyniera

w stworzeniu optymalnego przepływu komunikacji z Twoją firmą

Slider

Menu IVR (ang.Interactive Voice Response) to doskonałe narzędzie komunikacji z osobami dzwoniącymi do Twojej firmy, które po połączeniu odtwarza odpowiedni komunikat oczekując na akcję dzwoniącego.
Dzięki IVR na Wirtualnej Centrali możesz skierować dzwoniącego do odpowiedniego działu lub osoby, nie angażując żadnego z Twoich pracowników dopóki nie zostanie do niego skierowane połączenie w konkretnej sprawie.

Interaktywne menu głosowe w Actio pozawala na wiele opcji konfiguracji kierowania dzwoniącego:
Książka telefoniczna
Transfer połączenia
Transfer do E164
Poczta głosowa
Bezpośrednie wybieranie numeru
Przekazanie do kolejki
Wprowadź numer wewnętrzny
Przekieruj na inne menu IVR

Menu IVR posiada wbudowanego kreatora przedziału aktywności - dzięki prostemu w obsłudze narzędziu możesz zdefiniować w jakim miesiącu, dniu miesiąca, dniu tygodnia i godziny z dokładnością do minuty, menu ma być aktywne.

Wiele komunikatów

Intro

Przywitaj lub przekaż ważne informacje o swojej firmie Klientom dzięki nagraniu intro odtwarzanemu bezpośrednio po nawiązaniu połączenia.

Menu

Przedstaw możliwe opcje wyboru dzwoniącym, a nasz system zadba o prawidłową obsługę połączenia.

Lepsza orientacja

Muzyka na czekanie

Skorzystaj ze standardowej melodii bądź wgraj własny utwór, który umili czas Klientom oczekującym w kolejce na połączenie z operatorem.

Komunikat przed akcją

Nagraj dodatkowe komunikaty informacyjne, odtwarzane po akcji Klienta, aby zyskał pewność że jest właściwie kierowany.

Masz pytanie lub wątpliwości?

Zapytaj eksperta >>
Scroll to top
Wielkość czcionki
Kontrast