Sprawna obsługa Klientów
warunkowe kierowanie połączeń
Nowoczesne rozwiązanie
zapewni kontakt z Twoją firmą w każdej sytuacji
Warunkowe kierowanie połączeń w IVR to popularna funkcjonalność wirtualnej centrali.
Pozwala dystrybuować połączenia zależnie od roku, miesiąca, dnia miesiąca i tygodnia, zależnie od godziny z dokładnością co do minuty - to potężne narzędzie, które usprawni działanie Twojej firmy.
Zdefiniuj zachowanie systemu po nawiązaniu połączenia zależnie od daty i już nigdy nie przegap telefonu Klienta.
Definiując proste reguły usprawniasz pracę swojej firmy
Dzięki zaplanowanemu warunkowaniu przekazywania połączeń Twoi Klienci zawsze uzyskają połączenie.
Przykładowe zastosowania
Twoja firma pracuje od poniedziałku do piątku?
Potencjalny Klient nie musi o tym wiedzieć!
Zdefiniuj warunek na weekend, który odtworzy dzwoniącemu odpowiedni komunikat.
W środy i piątki o 14 cała firma je wspólnie lunch?
Dlaczego Klient dzwoniący z problemem ma przez to czekać?
Ustaw warunek, wyznacz dyżurnego pracownika wsparcia i przekieruj do niego połączenia w tym czasie.
Zdefiniuj numery najważniejszych Klientów i obsługuj ich z pominięciem Menu IVR,
dzięki warunkowemu kierowaniu połączeń dedykowani eksperci od razu pomogą Klientom Premium!