Jest to centrala telefoniczna PBX serwera VoIP.
Pozwala na stworzenie wewnętrznej sieci telefonicznej, korzystającej z telefonów IP, analogowych czy też aplikacji softphone.
Konfiguracja
a) Utwórz nowego trunka, przechodząc kolejno do SIP Trunsk a następnie +Add SIP Trunk
b) Z rozwiajnej listy wybierz kraj Polska a następnie z listy dostawców Actio.pl w polu Main Trunk No podaj numer actio
c) Podaj dane jak na przykładzie:
Authentication ID: (numer actio) np. 48612787371
Authentication Password: (hasło sip) np. h45lo51p
Po poprawnej rejestracji w SIP Trunks pojawi się zielona kropka koło nazwy trunku.
d) Przejdź do Inbound Rules a następnie do +Add DID Rule
e) W polu Name zdefiniuj nazwę reguły następnie w route calls wybierz gdzie maja być kierowane połączenia przychodzące
e) Przejdź do Outbound Rules następnie +Add
f) W polu Rule Name zdefiniuj nazwę reguły następnie w Make outbound calls on wybierz trunk utworzony wcześniej.
Opcjonalne
Połączenia wychodzące przez różne numery:
a) Dodaj kolejny SIP Trunk tak samo jak powyżej następnie przejedź do Outbound Rules i utwórz nową regułę klikając na +Add
b) W polu Rule Name zdefiniuj nazwę reguły następnie w Make outbound calls on wybierz trunk utworzony przed chwilą. W tabeli Apply this rule to these calls zdefiniuj, które numery wewnętrzne mają być przypisane do tej reguły.